Παρασκευή, Οκτωβρίου 05, 2007

...για μια στιγμή

.


...μια στιγμή από το όλον
μια στιγμή όμως, μπορεί να είναι το όλον

Η αύρα σου

Κάθε που σε βλέπω, η αύρα σου
δημιουργεί ένα μαγικό χαλί
ικανό να με ταξιδεύει σε ταξίδια
του νου και του ονείρου.
Σε κόσμους παραμυθένιους, άλλους.
Εκεί όπου εσύ και μόνον εσύ
κυριαρχείς και υπάρχεις.

Ιχνογραφώ τις διαδρομές
της περιπλάνησής μου
στους παραδείσους σου.
Την θέρμη της ανάσας σου
το βελούδινο χαμόγελό σου.
Και βυθίζομαι στον υπέροχο
γαλάζιο κόσμο των ματιών σου.

Είσαι η επαλήθευση
της αναγκαιότητας της ποίησης.
Η ζωντανή απόδειξη πως υπάρχει.
Αυτό που λέμε ένα Έργο Τέχνης.
Ένα ζωντανό Έργο Τέχνης
που δίνει άλλο φως
κι άλλο νόημα σε όλα.


Να 'σαι λοιπόν καλά
και να υπάρχεις γύρω μου.
Για να τροφοδοτείς με ήλιους
την γκρίζα ύπαρξή μου.
Να δίνεις δυνατότητες
και νόημα στη ζωή μου.
Μια ευτυχία ανείπωτη, δική μου!
...
Κ.Κ

Δεν υπάρχουν σχόλια: